اهدای زندگی   Life Donation

اهدای زندگی Life Donation

به نام خدا، مطالبی راجع به اهدای عضو-اهدای سلولهای بنیادی-اهدای خون-اهدای پلاکت-اهدای پلاسما با همکاری کانون اهدای زندگی دانشگاه بناب--- آدرس صفحه اینستاگرام: ehda.zendeghi@
اهدای زندگی   Life Donation

اهدای زندگی Life Donation

به نام خدا، مطالبی راجع به اهدای عضو-اهدای سلولهای بنیادی-اهدای خون-اهدای پلاکت-اهدای پلاسما با همکاری کانون اهدای زندگی دانشگاه بناب--- آدرس صفحه اینستاگرام: ehda.zendeghi@

نحوه دریافت کارت اهدای عضو ازطریق پیامک یا شماره گیری کد دستوری

ارسال کد ملی به سامانه پیامکی 3432

حتما باید شماره موبایل (سیم کارت) که با آن ثبت نام می نمایید به نام خودتان باشد تا بعد از ثبت نام بتوانید تصویر کارت را ببینید و ذخیره نمایید.

 برای دریافت اطلاعات جامع از روش های مختلف اهدای زندگی مانند اهدای خون، اهدای پلاکت، اهدای پلاسما، اهدای سلول های بنیادی، ذخیره سلول های بنیادی بند ناف نوزاد و همچنین روش های مختلف ثبت نام کارت اهدای عضو به صفحه اینستاگرامی اهدای زندگی مرجعه نمایید.

www.instagram.com/ehda.zendeghi

اگر احیاناً نحوه دریافت کارت اهدای عضو ازطریق سیستم پیامکی غیرفعال باشد، از یکی از لینک های زیر برای ثبت نام استفاده نمایید: 

https://ehdacenter.ir

http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Person/Register

------------------------------------------------------------

تاریخچه و اهمیت کارت اهدای عضو

کارت اهدای عضو یکی از بزرگترین نمادهای فرهنگی در زمینه ارتقای فرهنگ اهدای عضو می باشد.

از زمان راه اندازی واحدهای فراهم آوری اعضای پیوندی در کشورمان، مراکز مختلفی شروع به ثبت نام و صدور کارت اهدای عضو نمودند. در روزها و ماه‌های اول تعداد ثبت نام به بیش از 100 نفر در ماه نمیرسید، اما با شروع تبلیغات فرهنگی و برگزاری جشن نفس، تعداد بیشتری از مردم نیک اندیش سرزمینمان با این امر مقدس آشنا شدند و تعداد افراد متقاضی کارت اهدای عضو به بیش از 500 نفر در روز رسید...
تقاضای دریافت کارت اهدای عضو روز به روز بیشتر شد، به اندازه ای که مدت زمان دریافت کارت اهدای عضو برای هر فرد به بیش از 5ماه رسید. باتوجه به اینکه کارت اهدای عضو صرفاً نشان دهنده رضایت قلبی هر شخص برای اهدای عضو در زمان مرگ میباشد و جنبه‌‌ی قانونی ندارد؛ لذا بر آن شدیم تا سامانه ای راه اندازی کنیم که مدت زمان دریافت کارت را به طرز چشمگیری کاهش دهد تا انتظار رسیدن این کارت، مردم ایثارگر میهن عزیزمان را آزرده خاطر نسازد.
با توجه به مسائل فوق و همچنین پیرو تاکید مقام محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ابداع روشی برای ثبت نام و صدور آنی کارت اهدای عضو در دستور کار این وزارت قرار گرفت و نتیجه تمامی بررسی ها، سامانه ای است که پیش روی شما می باشد. در این سامانه کد ملی هر فرد به صورت آنلاین کنترل شده و در صورتیکه اطلاعات مطابق کارت ملی وارد شده باشد، کارت اهدای عضو صادر شده و متقاضی میتواند همان لحظه کارت خود را ذخیره و چاپ نماید.
اطلاعات داوطلبین دریافت کارت بلافاصله وارد سامانه کشوری کارت اهدای عضو شده و در آن ذخیره می گردد. لازم به ذکر است این سامانه از طریق کلیه بیمارستانهای کشور قابل دسترسی بوده و امکان جستجوی نام افراد مرگ مغزی بستری در این بیمارستانها وجود دارد.
امید است با راه اندازی این سامانه قدمی هرچند کوچک برای ارتقای فرهنگ مقدس اهدی عضو و نجات جان بیماران نیازمند به پیوند اعضا برداریم...
لطفا به نکات زیر توجه داشته باشید:
1. عزیزانی که برای دریافت کارت اهدای عضو از طریق سامانه ehda.ir  یا سامانه های مشابه ثبت نام کرده اند، توجه داشته باشند که جهت پیگیری کارت خود لازم است به همان سامانه مراجعه کنند.
2. داوطلبانی که در سامانه های دیگر ثبت نام نموده و از طریق این سامانه ها و یا از طریق مراجعه به هر یک از  واحدهای فراهم آوری کشور یا ارگانهای دیگر کارت دریافت نموده اند همچنین می توانند برای ثبت اطلاعات خود در سامانه www.ehda.center نیز اقدام نمایند تا اطلاعات آنها در سامانه مرکزی نیز ثبت شده و از تمام کشور قابل دسترسی باشد. .
4. در صورتیکه علاوه بر ثبت اطلاعات تان در سامانه مرکزی اهدای عضو تمایل دارید کارت اهدای عضو را نیز دریافت نمائید، می توانید کارت خود را بلافاصله پس از تکمیل اطلاعات پرینت گرفته و کارت پرینت شده را پرس کرده و استفاده نمایید.
درصورتی که قبلاً در این سامانه ثبت نام کرده اید، جهت ویرایش اطلاعات شخصی و یا چاپ مجدد کارت خود برروی دکمه ورود به سامانه کلیک نمائید، در غیر اینصورت جهت ثبت نام و دریافت کارت اهدای عضو خود برروی دکمه ثبت نام کارت اهدای عضو کلیک کنید.

منبع : https://ehdacenter.ir

نظرات 52 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 11:19

سلام وقت بخیر، میخواستم ثبت نام کنم، ایا واسه شماره تلفنی که در فرم ثبت نام وارد میکنم پیامک میاد یا نه

سلام. وقت بخیر. فق موقع ثبت نام کد تایید خواهد آمد. بعدا هرگز پیامی به شما ارسال نخواهد شد.

فرشته شنبه 13 آبان 1402 ساعت 10:28

سلام من برای به همراه داشتن کارتم باید ازش عکس بگیرم چاپش کنم یا خودتون میفرستید

با سلام و عرض ادب. فقط تصویر کارت ارسال می شود که لازم است خودمان پرینت گرفته و پرس نماییم. بدلیل ارتقا فرهنگ مردم در این خصوص، حجم تقاضای عضویت بسیار بالاست و لذا عملا امکان ارسال کارت فیزیکی از طرف سازمانهای مربوطه میسر نیست. هدف از داشتن کارت اهدای عضو آن است که خانواده محترمتان بدانند که اندیشه شما چیست و از این نیت خوب شما مطلع باشند. ان شاءالله صد سال زنده باشید.

پرویز حیدری پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 15:06

سلام خسته نباشید

فاطمه پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 21:08

سلام وقتتون بخیر
من همین الان کارت اهدای اعضا رو گرفتم ولی شماره ب اسم خودم نیس ب اسم مادرمه برای مادرم مشکلی پیش نمیاد؟

سلام. خیالتان راحت. به هیچ وجه

رضا پنج‌شنبه 17 فروردین 1402 ساعت 22:20

سلام
من میخواهم ثبت نام کنم ودوست ندارم خانواده متوجه شوند آیا به تلفن ثابت منزل زنگ میزنند سپاس از شما

با سلام و عرض ادب- نه خیر هرگز تماس تلفنی صورت نخواهد گرفت. صدور کارت به صورت اتوماتیک و نرم افزاری است.

حدیثه یکشنبه 25 دی 1401 ساعت 22:47

سلام وقت بخیر من ۱۴ سالمه و چند وقت پیش با شماره ی مامانم ثبت نام کردم و الان هر چقدر سعی میکنم کارتمو ببینم نمیشه و شمارمو وارد میکنم میگه باید به اسم خودتون باشه ببخشید من با شماره ی مامانم ثبت نام کردم مشکلی برای مادرم پیش نمیاد یعنی اینکه اشتباهی. برای اون ثبت بشه و این چیزا میشه توضیح بدید لطفا؟ممنونم

سلام. وقت بخیر. ان شاءالله به سن قانونی برسید و با شماره تماس و مشخصات شخصی خودتان ثبت نام نمایید. در خصوص ثبت نام با شماره تماس مادرتان، حتما ایشان را در جریان بگذارید. ولی جای هیچگونه نگرانی نیست. ثبت نام کارت اهدای عضو صرفا یک کار فرهنگی است. اهدای اعضای عزیز مرگ مغزی شده به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد.
داشتن کارت اهدا صرفا برای آن است که در صورت وقوع مرگ مغزی احتمالی برای شخصی، خانواده اش از این تصمیم و نیت خیرخواهانه او اطلاع داشته باشند (که عزیزشان کارت اهدا داشته) و نسبت به اهدای اعضای عزیز از دست رفته رضایت دهند.

اسماعیل طهماسبی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:15

:قلب

بهمن باغبانی چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 18:31

سلام من چند سال پیش نام نویسی کردم ولی متاسفانه کارت را گم کردم لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:
سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو از وبسایت دیگری مجدد اقدام فرمایید
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

عزیز زایرمحمدی شنبه 4 دی 1400 ساعت 10:30

با سلام
رمز ورود خود را فراموش کرده ام . با شماره موبایل امکان باز یابی رمز وجود دارد

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو از وبسایت دیگری مجدد اقدام فرمایید
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

reyhane چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 21:41

سلاممن ثبت نام کردم
اما سوال اینجاست در صورت بروز حادثه بیمارستان از کجا متوجه میشه من کارت اهدای عضو دارم ایا اونجا تو سایتی سرچ میکنن ک بفهمن و اهدای عضو انجام بگیره

با سلام و عرض ادب
اهدای اعضای عزیز مرگ مغزی شده به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد.
داشتن کارت اهدا صرفا برای آن است که در صورت وقوع مرگ مغزی احتمالی برای شخصی، خانواده اش از این تصمیم و نیت خیرخواهانه او اطلاع داشته باشند (که عزیزشان کارت اهدا داشته) و نسبت به اهدای اعضای عزیز از دست رفته رضایت دهند. کارشناسانی در بیمارستانها حاضر هستند که بعد از اثبات مرگ مغزی شدن شخصی (پس از اثبات با دلایل علمی توسط هیئت سه نفره متخصص) برای قانع کردن خانواده اقدام می نمایند (خواه شخص کارت اهدا داشته باشد یا نداشته باشد). سلامت و زنده باشید.

فاطمه دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 20:34

سلام من 16 سالمه و خطی که دستمه به اسم مادرمه اگه ثبت نام کنم به مشکل بر میخورم؟

با سلام و عرض ادب
نیت پاک شما بسیار ارزشمند است.
عجله ای نیست. صبر نمایید تا در آینده، بعد از داشتن خط اختصاصی اقدام فرمایید.
ان شاءالله که صد سال سالم زنده باشید.

حمیدرضا شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 10:19

سلام من ثبت نام کردم و فرم پرکردم حتی عکس از کارت اهدای عضو گرفتم ولی
نمی دونم چطوری کارت رو دریافت کنم

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو از وبسایت دیگری مجدد اقدام فرمایید
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

Eli چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 01:44

سلام من چند سال ثبت نام کردم الان ایمیل و نام کار بریم نمی‌دونم چیه چیکار کنم؟؟؟

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو از وبسایت دیگری مجدد اقدام فرمایید
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

معصوم یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 12:48

میزنه کاربری با مشخصات وارد شده نیس

با سلام و عرض ادب
مطمئن باشید سیم کارتی که با آن ثبت نام می نمایید به نام خودتان باشد.
سلامت باشید.

ساناز پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 03:36

سلام
من ۲۱ سالمه ۴ ساله ثبت نام کردم ولی کارتمو گم کردم نمیدونم چجدری دوباره بگیرم:

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو از وبسایت دیگری مجدد اقدام فرمایید
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

مینا پنج‌شنبه 21 مرداد 1400 ساعت 22:25

سلام من الان ازطریق پیامک ثبت نام کردم اما هیچی دریافت نکردم چرا؟چیکارکنم

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو از وبسایت دیگری مجدد اقدام فرمایید
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

Zhra شنبه 16 مرداد 1400 ساعت 00:35

سلام وقت بخیر بنده الان اقدام کردم کارت گرفتم از روش اسکرین شات هم گرفتم اما وقتی اومدم بیرون تا دوباره وارد بشم میزنه نام کاربزی یا رمز اشتباهه یا نام کاربری غیر فعاله..؟ میخوام ببینم چجوری از تایید نهایی ثبت نامم مطلع بشم؟ الان امکانش هست ثبت نشده باشه...

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو از وبسایت دیگری مجدد اقدام فرمایید
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

toktam khalilii جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 03:58

سلام وقت بخیر رمز عبور و ایمیل فراموش کردین برای دریافت کارت چه کاری انجام بدیم

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو :
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

fatemeh Eslami پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 15:46

سلام، من ۵ سال پیش ثبت نام کردم اما اطلاعاتم رو یادم رفته وقتی میخوام کارتم رو ببینم مینویسه اطلاعاتم اشتباه یا وجود نداره راهنمایی میکنید

سلام
برای دریافت کارت اهدای عضو :
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

گلی پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 12:25

سلام من می خوام ثبت نام اهدا عضو کنم ولی خانوادم راضی نیستن می خوام به صورت مخفیانه این کار و انجام بدم مشکلی پیش نمیاد به نظرتون به خاطر اینکه دیدم شماره منزل هم برای ثبت نام خواسته بودید

با سلام و احترام
گرفتن کارت اهدای عضو دلیلی بر اهدای حتمی اعضای دارنده کارت پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد. بعد از ثبت نام کارت اهدای عضو با منزل شما هرگز تماس گرفته نمی شود و لذا نگران نباشید. کارت هم به صورت فیزیکی ارسال نمی شود و پس از ثبت نام تصویر آن را می توانید ذخیره و در کامپیوتر یا گوشی نگهداری نمایید. ان شاءالله که صد سال زنده باشید. اگر خدای ناکرده روزی مرگ مغزی برای ثبت نام کننده کارت اهدای عضو اتفاق بیفتد، کارشناسان و متخصصان مربوطه خانواده فرد را از تصمیم والایش مطلع می نمایند تا رضایت بگیرند. موید و سلامت باشید.

زینب پرنیان پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 00:15

عرض سلام
بنده سالها پیش از طریق دوستی ثبت نام کردم اما کارتم به دلیلی در حال حاضر در دسترس نیست چه اقدامی باید انجام بگیره؟؟؟چرا که میخوام ثبت محضری کنم

با سلام و احترام
گرفتن کارت اهدای عضو دلیلی بر اهدای حتمی اعضای دارنده کارت پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد. ثبت محضری هم هیچ تاثیر ندارد. فقط لازم است که با نشان دادن کارت، خانواده خود را از اندیشه والای خود در این خصوص مطلع نمایید. ان شاءالله که صد سال سالم زنده باشید.
برای دریافت کارت اهدای عضو :
1- مراجعه به سایت : https://ehda.sbmu.ac.ir
2- ذخیره تصویر کارت بعد ثبت نام (حتما انجام بگیرد)
3- یا تصویر کارت را پرس و نگه دارید (متاسفانه به دلیل تقاضای بسیار بالا و محدودیتهای مالی سازمانهای مربوطه، کارت فیزیکی ارسال نمی شود) و یا اگر در شهر شما بانک ملی صادر کننده "پیوند کارت" وجود دارد برای دریافت آن اقدام نمایید: در این خصوص می توانید پست اینستاگرامی زیر را مطالعه نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/?utm_source=ig_web_copy_link

Najme چهارشنبه 6 مرداد 1400 ساعت 12:28

باسلام من قبلاً از طریق پیامک ثبت نام کردم ولی همسرم مخالف هستند چطور میتونم لغو کنم ممنون

با سلام و احترام
گرفتن کارت اهدای عضو دلیلی بر اهدای حتمی اعضای دارنده کارت پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد. لذا نیازی به لغو دریافت کارت اهدای عضو نیست و کارت اهدا صرفا به صورت دیجیتالی صادر شده و به صورت کارت پرس شده به شما ارسال نخواهد شد که بخواهید لغو نمایید . با آرزوی سلامتی

ارزو مرادی شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 19:01

سلام من دیروز از طریق سایت ثبت نام کردم اما ایمیل نزدم و یادم رفت از کارتم شات بگیرم الان میرم توی سایت میگن که کد و رمز عبور اما من حفظ نکردم و ایمیلم ندارم چکار کنم؟میخوام دوباره ثبت نام کنم میگه این کد ملی قبلن ثبت شده الان چکار کنم توروخدا این ایمیل چیه خو وقتی بدون ایمیل ثبت میشه چرا برای دوباره رفتن تو سایتش ایمیل میخواد چ مسخره بازیه

با سلام و احترام. سامانه دیگری هم برای ثبت نام وجود دارد :
http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Person/Register
اما قبل از آن این پست را به خوبی مطالعه فرمایید و حتما شات بگیرید. می توانید برای پیوند کارت هم اقدام نمایید:
https://www.instagram.com/p/COm-zS9rvsm/

محمد نادری چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 03:55

خداوکیلی خیلی سخنش کردین شاید کسی ایمیل نداشته باشه.شاید کسی اصلا سواد نداشته باشه.دیگه نمیتونه کارت بگیره.بنظر من باید روش ها تون رو اصلاح کنید.خدا خوشش نمیاد این قد سنگهای عجیب وغریب برای دیدن کارت خودمان جلوی راهمان نیندازید.لینک ها هم همش بن بسته آقایان بلد.

با سلام و عرض ادب
دوست بزرگوارو عزیز، این وبلاگ شخصی است و صرفا مطالبی را برای استفاده انسانهای شریفی مثل شما آماده نموده است. دو لینک معرفی می شود که اگر از یکی مقدور نبود از دومی اقدام فرمایید. در ضمن برای ثبت نام ترجیحا از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده نمایید :
http://ehda.sbmu.ac.ir/
https://ehdacenter.ir/

اول از لینک اول اقدام فرمایید.
ان شاءالله همیشه سلامت باشید.

رسول چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 02:30

سلام حدود ۸ساله ثبت نام کردم ولی هرکاری میکنم نمیتونم کارت بگیرم باید چیکارکنم...ممنون

با سلام و عرض ادب
دو لینک معرفی می شود که اگر از یکی مقدور نبود از دومی اقدام فرمایید. در ضمن برای ثبت نام ترجیحا از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده نمایید و فایل کارت را ذخیره نمایید. در صورت ثبت نام از لینک اول می توانید برای گرفتن پیوندکارت هم اقدام نمایید :
http://ehda.sbmu.ac.ir/
https://ehdacenter.ir/

اول از لینک اول اقدام فرمایید.
برای جزئیات بیشتر می توانید پستهای آموزشی پیج اینستاگرامی زیر را مطالعه فرمایید:
@ehda.zendeghi
ان شاءالله همیشه سلامت باشید.

امید توکلی شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 11:50

سلام من توسامانه هر کاری می کنم ثبت بکنم نمی شود می گوید شماره موبایل صحیح نیست

با سلام و احترام
لطفا از لینکهای زیر برای ثبت نام استفاده نمایید:
http://ehda.sbmu.ac.ir/
یا
https://ehdacenter.ir/
سلامت و پیروز باشید.

عظیم حسین عسکری جمعه 31 اردیبهشت 1400 ساعت 23:17

سلام .ممنون از محبتتون من چندسالی هستش ثبت نام کردم وکارت پیوندکارت که همون کارت بانکی هم به حساب میاددریافت کردم ودارم استفاده میکنم ممنونم مرسی

سلام. متشکرم.سلامت باشید.

مجتبی سبزی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 22:13

سلام من قبلا ثبت نام کردم ولی کارت دریافت نکردم الان تویی سایت هر چی میزنم کد ملی رو مشخص نمیشود

با سلام و عرض ادب.
از گزینه فراموشی رمز عبور، رمز عبور را بازیابی نمایید.
در ضمن از دو وبسایت مختلف می توانید ثبت نام نمایید:
http://ehda.sbmu.ac.ir/
یا
https://ehdacenter.ir/
سلامت و پیروز باشید.

بهشتی چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 ساعت 17:10

سلام وقت بخیر چند سال پیش ثبت نام کردم ولی کارتی دریافت نکردم الانم دوباره ثبت نام کردم باز برای کدملی میزنه قبلا ثبت نام شده قسمت استان هم هرچه میزنم وارد نمیشه. حالا باید چکار کنم ومشکل کجاس؟ لطفا جواب بدین

با سلام و عرض ادب.
از گزینه فراموشی رمز عبور، رمز عبور را بازیابی نمایید.
در ضمن از دو وبسایت مختلف می توانید ثبت نام نمایید:
http://ehda.sbmu.ac.ir/
یا
https://ehdacenter.ir/
سلامت و پیروز باشید.

نازیلا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:08

سلام خسته نباشین... من ثبت نام کردم ولی نمیدونم اصل کارت رو از کجا میتونم تهیه کنم

فقط تصویر کارت ارسال می شود که لازم است خودمان پرینت گرفته و پرس نماییم. بدلیل ارتقا فرهنگ مردم در این خصوص، حجم تقاضای عضویت بسیار بالاست و لذا عملا امکان ارسال کارت فیزیکی از طرف سازمانهای مربوطه میسر نیست. هدف از داشتن کارت اهدای عضو آن است که خانواده محترمتان بدانند که اندیشه شما چیست و از این نیت خوب شما مطلع باشند. ان شاءالله صد سال زنده باشید.
البته می توانید پیوند کارت بانک ملی را نیز تهیه فرمایید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اینستاگرامی ehda.zendeghi مراجعه فرمایید.

حسنا چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 ساعت 09:27

سلام وقت بخیر من فرم رو کامل پر میکنم ولی موفق به ثبت نام نمیشم

با سلام و احترام
لطفا از لینک زیر اقدام فرمایید.
http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Person/Register

فاطمه امیرحسینی جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 01:30

سلام چه طور میتوانیم بفهمیم که ثبت ناممو انجام شده پیامکی نمیاد که بفهمیم چطور میتونم کارتمو ببینم

با سلام و احترام
لطفا از لینک زیر اقدام فرمایید.
http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Person/Register

فاطمه صادقی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1400 ساعت 15:41

با سلام و وقت بخیر ببخشید من قبلا ثبت نام کردم و هم ایمیل و رمز عبور رو فراموش کردم و کارت اعدای عضوم رو نیاز دارم و دوباره اقدام به ثبت نام کردم ولی میزنه این کد ملی قبلا ثبت نام شده و نمیتونم هیچ جوره عکس کارتم رو دریافت کنم

با سلام و عرض ادب
http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Account/Recovery

فاطمه رعیتی شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 20:59

با عرض سلام و وقت بخیر
میخواستم بدونم کارت اهدای عضو رو از کجا باید تحویل بگیرم چون وقتی شماره ملی رو به ۳۲۳۴ پیامک کردم نتیجه ای نگرفتم
ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و احترام
لطفا از لینک زیر اقدام فرمایید.
http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Person/Register
فقط تصویر کارت ارسال می شود که لازم است خودمان پرینت گرفته و پرس نماییم. بدلیل ارتقا فرهنگ مردم در این خصوص، حجم تقاضای عضویت بسیار بالاست و لذا عملا امکان ارسال کارت فیزیکی از طرف سازمانهای مربوطه میسر نیست. هدف از داشتن کارت اهدای عضو آن است که خانواده محترمتان بدانند که اندیشه شما چیست و از این نیت خوب شما مطلع باشند. ان شاءالله صد سال زنده باشید. با سپاس فراوان

معصومیان دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 ساعت 17:21

سلام بندهدهرچی تلاش میکنم نمی تونم ثبت نام کنم لطفا راهنمایی کنید

با سلام و احترام
لطفا از لینک زیر اقدام فرمایید. سپاس
http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Person/Register

مهدیه سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 10:29

سلام من ثبت نام واسه اهدای عضو انجام دادم ولی کارتم که اومد رو صفحه مشخصاتم بود ولی وقتی چاپو زدم بدونه مشخصات چاپ شده یعنی کارتم هیچ کدوم از مشخصاتمو نزده سفیده.میخام برم یه بار دیگه چاپ کارتو بزنم ولی هرچی شماره ملی و ایمیل رو میزنم مینویسه وجود نداره این مشخصات اصلا..راهنماییم کنید لطفا

با سلام و احترام
لطفا مجددا ثبت نام نمایید و بعد از ذخیره تصویر کارت در کامپیوتر یا گوشی موبایل نسبت به چاپ آن اقدام نمایید.

داودچراغی شنبه 21 فروردین 1400 ساعت 19:05 http://Gravatar.com

برای کارت اهدای اعضای بدن.واقعابشردوستانه وخداپسندانه هست.نیت اصل ماجراست.اگر ماندیم خوب اگرنه که حداقل جان کسی رانجات بخشیده ایم.نجات یک انسان نجات کل بشریت هست.واقعا خداوند اجر دهدکسانی که این کاررودرست و انجام دادنند

نرگس پوریان گهر۴۴ پنج‌شنبه 12 فروردین 1400 ساعت 18:04

سلام من حدود ۱۵ سال پیش ثبت نام کردم ولی نه کارتی دریافت کردم نه تصویر ،چه اقدامی انجام دهم.

با سلام و احترام. مجددا ثبت نام فرمایید. فقط تصویر کارت ارسال می شود که لازم است خودمان پرینت گرفته و پرس نماییم. بدلیل ارتقا فرهنگ مردم در این خصوص، حجم تقاضای عضویت بسیار بالاست و لذا عملا امکان ارسال کارت فیزیکی از طرف سازمانهای مربوطه میسر نیست. با سپاس فراوان

ناصرمحرابی دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 23:40

سلام بنده نام کاربری و رمز عبور رو فراموش کردم چیکار باید بکنم

با سلام. سلام. مجددا ثبت نام نمایید. مشکلی ایجاد نمی شود.

رضا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 13:14 http://rzary586@gmail.reza_

سلام خسته نباشید من ثبت نام انجام دادم ولی هم اسممو اشتباه تایپ کردم هم از صفحه کارت عکس نگرفتم میشه کمکم کنید وارد ویرایش کارت میشم ازم ایمیل میخوادکه مناز اولم ایمیل وارد نکردم با پشتیبان هم تماس گرفتم ج ندادن

با سلام و احترام. مجددا ثبت نام فرمایید. فقط تصویر کارت ارسال می شود که لازم است خودمان پرینت گرفته و پرس نماییم. بدلیل ارتقا فرهنگ مردم در این خصوص، حجم تقاضای عضویت بسیار بالاست و لذا عملا امکان ارسال کارت فیزیکی از طرف سازمانهای مربوطه میسر نیست. با سپاس فراوان

mohammad reza شنبه 2 اسفند 1399 ساعت 23:02

سلام اقا من ایمیلی ک باهاش عضویت گرفتم نمیدونم کدومه و موندم چیکار کنم نمیتونم ب سایت مراجعه کنم راهنمایی لطفا

سلام. مجددا با ایمیل دیگری ثبت نام نمایید. مشکلی ایجاد نمی شود.

فتانه چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 21:31

من ثبت نام کردم اما متاسفانه شماره شناسنامه ام اشتباه است ایا امکان تغییره داره ؟ و اینکه شماره شناسنامع خیلی مهمه؟

با سلام و عرض ادب
هم وطن عزیز نگران نباشید. اصلا مهم نیست. همین که خانواده محترمتان بدانند که اندیشه شما چیست و از این نیت خوب شما مطلع باشند کافی است. ان شاءالله صد سال زنده باشید.

شیلان طاهری نسب شنبه 24 آبان 1399 ساعت 17:14

سلام خسته نباشید بنده شش ماه پیش ثبت نام وفقط شات تصویر کارت اهدای عضو رو دارم وهنوز کارت برام ارسال نشده ،برای دریافت کارت باید به کجا مراجعه کنم ؟؟

با سلام و احترام. فقط تصویر کارت ارسال می شود که لازم است خودمان پرینت گرفته و پرس نماییم. بدلیل ارتقا فرهنگ مردم در این خصوص، حجم تقاضای عضویت بسیار بالاست و لذا عملا امکان ارسال کارت فیزیکی میسر نیست. با سپاس فراوان

پریسا دلاوری چهارشنبه 5 شهریور 1399 ساعت 23:26

درخواست حذف کد ملیم از سایت اهدا عضو دارم فوریه کمکم کنید

با سلام و احترام
گرفتن کارت اهدای عضو دلیلی بر اهدای حتمی اعضای دارنده کارت پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد. لذا نیازی به لغو دریافت کارت اهدای عضو نیست و کارت اهدا صرفا به صورت دیجیتالی صادر شده و به صورت کارت پرس شده به شما ارسال نخواهد شد که بخواهید لغو نمایید . با آرزوی سلامتی

مهناز شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 16:27

سلام من ثبت نام کردم ولی میخوام لغوکنم چیکاربایدبکنم؟؟ازطریق ۳۴۳۲ثبت نام کرده بودم برای اهداعضو

با سلام و احترام
گرفتن کارت اهدای عضو دلیلی بر اهدای حتمی اعضای دارنده کارت پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد. لذا نیازی به لغو دریافت کارت اهدای عضو نیست و کارت اهدا صرفا به صورت دیجیتالی صادر شده و به صورت کارت پرس شده به شما ارسال نخواهد شد که بخواهید لغو نمایید . با آرزوی سلامتی

مهسا چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 17:12

سلام برای لغو کارت اهدای عضو چیکار بکنیم؟

با سلام و احترام
گرفتن کارت اهدای عضو دلیلی بر اهدای حتمی اعضای دارنده کارت پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد. لذا نیازی به لغو دریافت کارت اهدای عضو نیست و کافی است کارت را نگه ندارید. با آرزوی سلامتی

سحر شنبه 14 تیر 1399 ساعت 10:06

سلام من میخواهم اقدام به گرفتن کارت اهدای عضو کنم ولی مادروپدرم راضی نیستن مشکلی پیش نمایدبرای گرفتن کارت

با سلام و احترام
گرفتن کارت اهدای عضو دلیلی بر اهدای حتمی اعضای دارنده کارت پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت والدین یا همسر و فرزندان احتیاج دارد. داشتن کارت اهدا صرفا یک اعلام دیدگاه از طرف دارنده کارت اهدا به اعضای خانواده اش است تا در صورتی که خدای ناکرده مرگ مغزی شد، خانواده اش از تصمیم خیرخواهانه اش مطلع باشند.
با آرزوی سلامتی برای جوانان فهیم مثل شما

atieh دوشنبه 9 تیر 1399 ساعت 01:09

سلام من هم رمز عبور ونام کاربری رو میزنم ولی واردنمیشه من ۹سال عضو‌هستم ولی ن کارتی دیدم و ن تصویری

با سلام و احترام
لطفا مجددا از لینک زیر ثبت نام فرمایید.
http://register.ehda.sbmu.ac.ir/Person/Register
در خاتمه از تصویر کارت شات اسکرین گرفته و بعد از پرینت آن را پرس و نگهداری فرمایید.
بدلیل ارتقا فرهنگ مردم و عزیزانی مثل شما در این خصوص، حجم تقاضای عضویت بسیار بالاست و لذا عملا امکان ارسال کارت فیزیکی برای سازمانهای مربوطه میسر نیست.
اجرکم عندالله

سید دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 12:11

من چند سالی هستکه ثبت نام کردم ولی ازکارتم هیچ عکس ندارم اگه بخوام چکار باید کنم

با سلام و احترام
مجددا ثبت نام فرمایید و از تصویر کارت، شات اسکرین بگیرید (یا تصویر کارت را ذخیره کنید).
با آرزوی سلامتی

شراره میرزایی سه‌شنبه 20 خرداد 1399 ساعت 01:35

سلام من میخوام کارت اهدا عضومو باطل کنم باید چیکار کنم؟

با سلام
داشتن کارت اهدای عضو، صرفا یک اطلاع رسانی برای خانواده تان است تا خدای ناکرده اگر برایتان اتفاقی افتاد از نظر شما مطلع شوند. نیازی به باطل کردن کارت نیست. در صورت انصراف، کارت خود را با منگنه سوراخ نموده و دور بیندازید. به خانواده هم اطلاع دهید از نظر خود منصرف شده اید. داشتن کارت اهدای عضو برای هر شخصی به منزله اهدای حتمی اعضای او پس از مرگ مغزی احتمالی نیست و به رضایت خانواده نیاز دارد. در ضمن این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و صرفا اطلاعاتی گردآوری شده است. با آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد